2013年7月2日 星期二

C.S.P成人學游泳網誌終於開張了!





  C.S.P成人學游泳網誌終於開張了!
終於有時間同想學游水o既朋友多一個交流o既平台 :)

大家好!我係C.S.P Miss Lam ,
一個教o左游泳20幾年o既 swim coach!
近年至力於成人教學, 皆因大人學游水目標清晰, 想學咪學囉~
但去邊度學先得格?

咁就要睇下你學游水o既target同埋有幾想快d學識啦!
如果你o既學習理念同我o既教學方針相近,
不妨搵我o地幫手!

跟我學游水唔平,但學成後你可以慳好多錢同時間!
我成日抱住呢個信念去學野,你用最短o既時間學識,
之後你可以用無限o既時間自己練習,最初可能會有d辛苦,
但最後得益o既一定係你!

我o既學生大部份都係25-45歲在職人士,
佢o地o既target大多數享受生活為主, 中產o既朋友,生活壓力大,
學識游水係1st stepstone去下一個level,
可以join朋友出海wake boarding,去 Big Barrier Reef diving,
或去Maldives snorkeling,多一個人生享受o既段落,何樂而不為?

以後我會分享一些學生o既case study,可能你都有遇到以上o既問題!
如果想了解C.S.P多些,可到以下website:
http://cspswim.wix.com/cspswim

Thanks for visiting(:

沒有留言:

張貼留言